Heidi Klum, model şi designer de modă, încurajată de retailerul german Lidl, a început să lucreze la dezvoltarea unei noi game de produse vestimentare premium care urmează să fie vândute în magazinele Lidl. Retailerul german încearcă astfel să se extindă dincolo de produsele alimentare la preţuri reduse pentru care este cunoscut, scrie Bloomberg.

Colecţia, descrisă de Lidl ca având produse vestimentare de cea mai înaltă calitate de până acum, va fi comercializată în magazinele Lidl din Europa şi SUA în cursul acestui an, au afirmat reprezentanții companiei.

Lidl deține un magazin și în Medgidia, dar și în alte localități din județul Constanța.

Colaborarea cu celebrităţi marchează o extindere a eforturilor Lidl de a atrage mai mulţi cumpărători bogaţi, care au remarcat că retailerul începe să vândă produse mai rafinate, cum ar fi homari şi macaroons.

Este o altă potenţială provocare pentru comercianţii cu amănuntul din Europa, care se străduiesc deja să-i ademenească pe cumpărători în magazine. Lidl a declarat că va continua să vândă şi produse de modă la preţuri mai reduse pe tot parcursul anului, pe baza stocurilor rămase.

 

sursa: zf.ro